2011. április 4., hétfő

Koncert

Életem első koncert élménye a Hungária együttessel volt. A városunk színházában, telt ház előtt énekeltek, és táncoltak. Izgatottan vártuk, nagyon szerettük őket barátnőmmel. Talán tizenöt se voltam.
Csodás érzés volt élőben olyan számokat hallgatni, melyeket kívülről tudtunk. S az együttessel találkozni nekünk tiniknek akkor még nagyon nagy dolog volt. S ahogy az lenni szokott, őrült tapssal próbáltuk késleltetni e számunkra rendkívüli élmény befejezését.
Mikor már egy kicsit idősebb voltam, de még középiskolás, az iskola szervezett egy utat a Modern Talking együttes koncertjére. Busszal vittek fel minket Budapestre. Sokkal nagyobb koncert volt, rengeteg ember előtt. Az élmény hatalmas volt, órákig a hatása alatt voltam.
Később már nem mentem koncertekre, egészen hat évvel ezelőttig.
Miközben otthon tataroztunk, rádiót hallgatva, egy játékon vettünk részt. Nyertünk két jegyet a városunkban akkor már híressé vált fesztiválra. Mivel lányomék nem mentek el a koncertekre, ezért párommal kikapcsolódásként rászántuk magunkat, s akkor még azt gondolva, hogy mi már idősek vagyunk, elmentünk. Azóta minden évben, három napon keresztül fesztiválozunk. Mindig azt mondjuk, most utoljára. De közeledve az idő, mindig meggondoljuk magunkat.
A fesztivál vonzereje számomra a változatosságban rejlik. Sokféle zene, különböző zenei stílus. Személy szerint imádom a rock zenét. Vannak kedvenc előadóim, kiknek a koncertjén mindig ott vagyok, de szívesen hallgatok meg újakat is.
Eddig még sose unatkoztam. Az, hogy már nem vagyok annyira fiatal, inkább csak abban nyilvánul meg, hogy napokig tart, mire kipihenem magam, de megéri. Mert jól érzem magam, s nincs annál jobb, mint élőben "tombolni" a kedvenc zenéimre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése