2011. február 18., péntek

Emlékezés

Múlt vasárnap délelőtt, miközben főzőcskéztem, sok gondolat megfordult a fejemben. Leginkább a fiatal, tini éveimre gondoltam, próbáltam felidézni az akkori érzéseimet, eseményeket. Próbáltam emlékezni régen nem látott arcokra, azokra akik akkor a barátaim voltak vagy csak egyszerűen részt vettek az életemben. Sok minden eszembe jutott és sok mindenki. Ő viszont nem.....
Ma tudtam meg, hogy egyik barátnőm, kivel pár évig barátnők voltunk, meghalt...Az újságból tudtam meg. A halála hétfőn következett be...
De a gondolataimban nem jelent meg, pedig nem felejtettem el őt. Pár hónapja még  találkoztunk is. Fiatal volt még, s nem gondoltam volna, hogy most a halálhírét olvasom. Sajnos ilyen a halál. Könyörtelenül visz, ha itt van az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése